No idejas līdz atslēgai vai otrādi




Esmu ļoti apmierināta ar sadarbību ar Ilzi. Ļoti novērtēju viņas profesionalitāti, pieeju, idejas un atrastos risinājumus. Kad pirmo reizi iegāju tukšajā dzīvoklī - man bija tikai vispārēja vīzija, kā to esmu iedomājusies, taču Ilze visu salika pa plauktiņiem, un realizēja labāk nekā spēju vispār iztēloties. Noteikti viens no labākajiem dzīvokļiem – kādā esmu pati bijusi. Ilze piedomāja arī pie sīkumiem- traukiem, svecēm, dvieļiem, paklājiņiem, utt.





 

Ilze kā dizainere ienāca tukšā dzīvoklī. Aprunājoties ar mani, parādot dažādus interjera stilus- nonācām pie viena skatījuma, kas man patīk, pēc tam tālāk jau visu atrada, sarunāja galdnieku un citus meistarus, kuri visu sagatavoja. Man pašai ne par ko nebija jādomā- ne jādodas uz veikaliem, ne jāmeklē labākie risinājumi, ne jādomā, kas to realizēs, ne jābūt dzīvoklī, kad viss tika realizēts. Ienācu jau gatavā dzīvoklī.

Ņemot vērā, ka man ir ļoti dinamiska darba ikdiena, tad man bija ļoti svarīgi, ka pašai nebija jāiesaistās, un viss tika nokārtots manā vietā.





Pakalpojumu kvalitāti vērtēju ļoti augstu. Viss piedāvātais interjers ir augstas kvalitātes, viegli izmantojams un kopjams. Ļoti patika, ka viss attālināti (Whatsupp) tika saskaņots, tika piedāvāti izvēles varianti, taču lielākoties paļāvos uz Ilzes gaumi un izjūtām.

Attieksme perfekta - vienmēr ko dzīvoklī realizējot- saņēmu bildes un vienmēr Ilze pārliecinājās, vai patīk un apmierina.




Par radošumu – Ilze noteikti ir ļoti zinoša interjera dizainā- pārzina jaunākās tendences, stilus, spēj to visu salikt kopbildē un apvienot. Spēja ne tikai salikt visu nepieciešamo, bet sagatavot visas funkcionalitātes, lai dzīvoklis nebūtu piebāzts, taču reāli visam vietas pietiktu un paliktu pāri.








 






Komentāri

Populāras ziņas